SZKOLENIE DLA KOORDYNATORÓW „ZARZĄDZANIE WOLONTARIATEM”
Regionalne Centrum Wolontariatu „Centerko” zaprasza na szkolenie „Zarządzanie wolontariatem”, które odbędzie się w dniach 23-24 lipca 2019 r. w Łodzi. Szkolenie realizowane jest dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Miasta Łodzi. Udział w zajęciach jest bezpłatny.
Na szkolenie zapraszamy liderów, koordynatorów łódzkich organizacji i instytucji, zainteresowanych prowadzeniem programów wolontarystycznych i współpracą z wolontariuszami. Szkolenie ma na celu w pełni wykorzystać potencjał koordynatorów pracy wolontarystycznej, wyposażyć ich w dodatkową wiedzę, podnosić efektywność poprzez rozwój umiejętności zarządzania innymi. Warsztat inspiruje do rozwoju programów wolontarystycznych w organizacji oraz do budowania postawy profesjonalnego i zaangażowanego menadżera wolontariatu.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Posiadali wiedzę na temat głównych aktów prawnych we współpracy z wolontariuszami
- Wiedzieli gdzie i jak rekrutować i pozyskiwać wolontariuszy
- Znali sposoby planowania i wdrażania programu wolontarystycznego
- Umieli wyznaczać cele i zakresy zadań wolontariuszom
- Potrafili rozpoznać pobudki wolontariuszy i widzieli jak ich motywować
CZAS I MIEJSCE ZAJĘĆ
Szkolenie obejmuje 16 godzin i zaplanowane jest w dwudniowej sesji w dniach 23-24 lipca 2019 r., w godz. 9.00-17.00. Zajęcia odbywają się w siedzibie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich „OPUS”, przy ul. Narutowicza 8/10 (I piętro) w Łodzi.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (do pobrania) do dnia 19.07.2019 r. na adres: kontakt@centerko.org
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione mailowo.
Szczegółowy opis szkolenia i formularz zgłoszeniowy w plikach do pobrania.
Zadanie „Prowadzenie działań zmierzających do utworzenia i prowadzenia Łódzkiego Centrum Wolontariatu” jest realizowane dzięki dofinansowaniu z budżetu Miasta Łodzi.