Spotkanie koordynatorów wolontariatu

2017-02-07
Regionalne Centrum Wolontariatu w Krakowie

Zapraszamy na kolejne spotkanie grupy wymiany doświadczeń koordynatorów wolontariatu! Tym razem porozmawiamy o tym, co jest najważniejsze w zarządzaniu wolontariuszami. Zastanowimy się, o czym warto pamiętać wykonując to zadanie i czego należy unikać. Spotkanie odbędzie się w czwartek 16 lutego w godz.17.30-19.30 w siedzibie Regionalnego Centrum Wolontariatu w Krakowie przy ul. Krasickiego 18 na II piętrze (Podgórze).

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie zgłoszenia (imię i nazwisko, nazwa reprezentowanej organizacji/instytucji) na adres krakow@wolontariat.org.pl. Ze względu na objętość sali możemy zaprosić na spotkanie ograniczoną ilość osób. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy także do dołączenia do wydarzenia na Facebooku!

 16387445_1265045946906124_239689232138990279_n

 

 

 

Kilka słów o spotkaniach koordynatorów wolontariatu:

➪ w jakim celu?
Od wielu lat współpracujemy z koordynatorami wolontariatu w krakowskich i małopolskich NGOs/instytucjach. Zauważyliśmy, że oprócz działań edukacyjnych, potrzebna jest także przestrzeń do wspólnej wymiany myśli i doświadczeń. Temu właśnie służą organizowane przez nas spotkania 🙂

➪ dla kogo?
Dla osób, które koordynują wolontariuszami w NGOs/instytucjach w ramach współpracy stałej lub akcyjnej.

➪ jak to się zaczęło?
Pierwsze spotkania zorganizowaliśmy w 2011 roku. Po kilku latach przerwy pomysł powrócił. W 2016 roku, w ramach Centrum Obywatelskiego, zorganizowaliśmy 4 spotkania dla koordynatorów wolontariatu. Rozmawialiśmy wówczas o rekrutowaniu, motywowaniu i nagradzaniu wolontariuszy, a także o aspektach prawnych wolontariatu oraz o rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych.

Zapraszamy do udziału!